TOYOTA ФИНАНСТАҒЫ МАНСАП: TOYOTA ОТБАСЫНЫҢ МҮШЕСІ БОЛЫҢЫЗ Toyota Финанстағы мансап мүмкіндіктері туралы толығырақ біліңіз — мұнда өзекті бос орындар жарияланады. Біз — халықаралық автоөндіруші Қазақстанда ашқан алғашқы әрі жалғыз еншілес компаниясымыз (қаржы-өндірістік топ концернінің еншілес ұйымы).Жүйелі даму мен жетістік тарихымыз автокөлік несиелеу саласында мансап жолыңызды құруыңызға қажет ресурстар мен мүмкіндіктер ұсына алатын өз саласындағы новатор әрі көшбасшы екенімізді айшықтайды. Несиелеу саласындағы мамандарды — тәжірибесі бар және банк ісінде терең білімді үміткерлерді де, салалық ЖОО-лардың студенттері мен түлектері арасынан әлеуетті жас мамандарды да іздейміз.«Адам — Toyota компаниясының ең маңызды активі, жетістік соған байланысты» — Эйдзи Тоёда Біздегі бос орындар Несиелік басқару менеджері Декреттік демалыс кезіндегі уақытша қызметкер (жұмыс орнын сақтау мүмкіншілігі бар) Қажетті жұмыс тәжірибесі: қажет емес Талаптар: MS Office жүйесінің негізгі қосымшаларын білу. Іс жүргізу дағдыларының болуы Жоғары (аяқталмаған болады) білім. Жауапкершілік, ұқыптылық және адалдық. Міндеттері: Клиенттердің кредиттік құжаттарын сақтауды ұйымдастыру және мұрағатта сақталуын қамтамасыз ету; Кредиттік құжаттардың реттеушілердің талаптарына сәйкестігін тексеру; Микрокредитті мерзімінен бұрын толық өтеу туралы хат дайындау; Атқарылған жұмыстар туралы есептерді уақытылы тапсыру; Кредиттен кейінгі қызмет көрсету бойынша келіп түскен сұраныстарды орындау. Шарттар: Серіктес компания арқылы ҚР ЕК бойынша еңбек шартын жасасу арқылы жұмысқа ресми ресімдеу; Сынақ мерзімі-3 ай; Икемді жұмыс кестесі бар бес күндік жұмыс аптасы (икемді кесте 7:00-ден 10:00-ге дейін және 16:00-ден 19:00-ге дейін) 8 сағаттық жұмыс күнімен. Қызметкерге сынақ мерзімі өткеннен кейін берілетін жеңілдіктер: медициналық сақтандыру; санаторий-сауықтыру іс-шараларына/фитнеске ақы төлеу; қызметкерлерді оқыту; тамақтану ақысы; қызметтік автомобильдерді пайдалану мүмкіндігі; үздік бизнес идеялар үшін қызметкерлерді номинациялау шеңберінде үздік идеялар үшін сыйлықақы; сыйлықақылар мен жалақыны жылына 1 рет арттыру; HR-маман Декреттік демалыс кезіндегі уақытша қызметкер (жұмыс орнын сақтауға болады) Қажетті жұмыс тәжірибесі: 1-3 жыл Талаптар: HR маманы/менеджері, кадрлық іс жүргізу маманы лауазымындағы жұмыс тәжірибесі Тілдерді білу (қазақ және орыс тілдерін жетік білу, ағылшын тілі Intermediate деңгейінен төмен емес) MS-Office өнімдерінің сенімді пайдаланушысы(Word, Power Point, Acces). Жетілдірілген Excel пайдаланушысы Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу. Міндеттері: ҚР еңбек заңнамасына сәйкес ішкі кадрлық іс қағаздарын жүргізу; Қызметкерлердің дербес деректерін қалыптастыру және сақтау; Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалардың уәкілетті органы талап ететін есептерді уақтылы тапсыру; Шет мемлекеттер қызметкерлерінің-азаматтарының Қазақстан Республикасының аумағында болуына байланысты мәселелерді реттеу (жұмыс рұқсаттарын алуды және визалық қолдауды қоса алғанда); Басқарма шығыстарының бюджетін құруға және бақылауға қатысу; Электрондық құжат айналымы жүйесін (ЭҚЖ)жүргізу; Компания қызметкерлерінің іскерлік сапарларын ұйымдастыру (жоспарлау, бақылау, тиісті ресімдеуді мониторингілеу, билеттерді, Қонақ үйлерді брондау, Визаларды ресімдеу және т. б.); Қызметкерлерді жұмысқа қабылдау кезінде ішкі ережелер мен рәсімдермен таныстыруды ұйымдастыру және тиісті жазбаларды сақтау; Қызметкерлердің жұмыс орындарын және жиһазбен, шаруашылық Мүкәммалмен ортақ пайдаланылатын үй-жайларды, олардың сақталуын және уақтылы жөндеу жүргізілуін қамтамасыз етуді ұйымдастыру; Қызметкерлерді сақтандыруға, мүлікті сақтандыруға қатысу; Шетелдік қонақтардың / серіктестердің Қазақстанға сапарларын ұйымдастыруды бақылауды жүзеге асыру (виза ашу үшін деректерді жинау және өңдеу, виза алу процесін бақылау, қонақүйді, трансферді және таксиді брондау); Аударуды жүзеге асыру / аударуды ұйымдастыру / құжаттарды аударуды редакциялау; Қызмет көрсетушілермен келіссөздер жүргізу, олармен шарт жасасу және ұзарту; Желілік басшының тікелей тапсырмасын орындау; Атқарылған жұмыстар туралы тұрақты есептерді дайындау; Білуі керек: Еңбек кодексінің негіздерін білу; Кадрлық іс жүргізуді, кадрлармен және олардың қозғалысымен байланысты құжаттаманы ресімдеу, жүргізу және сақтау тәртібін білу; Жеке істерді қалыптастыру және жүргізу қабілеті. Шарттар: Серіктес компания арқылы ҚР ЕК бойынша еңбек шартын жасасу арқылы жұмысқа ресми ресімдеу; Сынақ мерзімі-3 ай; Икемді жұмыс кестесі бар бес күндік жұмыс аптасы (икемді кесте 7:00-ден 10:00-ге дейін және 16:00-ден 19:00-ге дейін) 8 сағаттық жұмыс күнімен. Мерзімі аяқталғаннан кейін қызметкерге жеңілдіктер: медициналық сақтандыру; санаторий-сауықтыру іс-шараларына/фитнеске ақы төлеу; қызметкерлерді оқыту; тамақтану ақысы; қызметтік автомобильдерді пайдалану мүмкіндігі; үздік бизнес идеялар үшін қызметкерлерді номинациялау шеңберінде үздік идеялар үшін сыйлықақы; сыйлықақылар мен жалақыны жылына 1 рет арттыру; KINTO департаментінде Қызмет көрсету менеджері Міндеттері: Техникалық қызмет көрсетудің уақтылы өтуін бақылау КАСКО бойынша ТҚ және жөндеу шоттарын бақылау (құнның барабарлығын, жүргізілген жұмыстарға тексеру) Дилерлерден ТҚ және жөндеу үшін шоттардың уақтылы төленуін бақылау Клиенттерге автомобильдерге сервистік қызмет көрсету және сақтандыру жағдайлары бойынша кеңес беру; Жұмыс құнының дилерімен келісу; Дилерлік орталықтың техникалық мамандарымен өзара іс-қимыл Сервистік қызмет көрсету, жазғы және қысқы резеңке сатып алу, оны тасымалдау және т. б; Автокөлікті жалға алушының қайтаруын бақылау (қалыпты тозу шарттарына сәйкес) Лизинг мерзімі аяқталғаннан кейін автомобильдерді сату Автокөліктерді сату алдындағы дайындық Басшының тапсырмаларын орындау GPS трекерлерін қолдау компанияларымен өзара әрекеттесу Процедуралар мен процестерді жазу Талаптар: Көлік құралын және жөндеу технологиясын міндетті түрде білу; Клиентке бағдарлану; Клиенттермен жұмыс тәжірибесі Шарттар: Серіктес компания арқылы ҚР ЕК бойынша еңбек шартын жасасу арқылы жұмысқа ресми ресімдеу; Сынақ мерзімі-3 ай; Икемді жұмыс кестесі бар бес күндік жұмыс аптасы (икемді кесте 7:00-ден 10:00-ге дейін және 16:00-ден 19:00-ге дейін) 8 сағаттық жұмыс күнімен. Сату нәтижелері бойынша ай сайынғы бонустар Мерзімі аяқталғаннан кейін қызметкерге жеңілдіктер: медициналық сақтандыру; санаторий-сауықтыру іс-шараларына/фитнеске ақы төлеу; қызметкерлерді оқыту; тамақтану ақысы; қызметтік автомобильдерді пайдалану мүмкіндігі; қызметкерлерді үздік бизнес идеялар номинациясы бойынша үздік идеялар сыйлықақысы; сыйлықақылар мен жалақыны көтеру жылына 1 рет KINTO департаментінде Сату менеджері Негізгі міндеттері: Операциялық лизингтің әлеуетті клиенттерін іздеу Әлеуетті клиентпен компанияның қызметтерін ұсыну және сату (толық сервистік қызмет көрсететін автомобильдердің операциялық лизингі). Өнім бойынша клиенттер мен дилерлерге кеңес беру. Клиенттермен ұзақ мерзімді қарым-қатынасты дамыту. Клиенттермен және дилерлермен кездесулер, кездесулер туралы есеп беру. Талаптар: Сату бойынша маман ретінде 3 жылдан бастап жұмыс тәжірибесі, жақсырақ автобизнесте Заңды тұлғалармен жұмыс тәжірибесі Тамаша қарым-қатынас дағдылары; кез келген адаммен тіл табыса білу Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу ДК-ге сенімді иелік ету Ағылшын және қазақ тілі (ауызша және жазбаша) Intermediate деңгейінен төмен емес Стресске төзімділік, дербестік Әдептілік және егжей-тегжейге назар аудару Шарттар: Серіктес компания арқылы ҚР ЕК бойынша еңбек шартын жасасу арқылы жұмысқа ресми ресімдеу; Сынақ мерзімі-3 ай; Икемді жұмыс кестесі бар бес күндік жұмыс аптасы (икемді кесте 7:00-ден 10:00-ге дейін және 16:00-ден 19:00-ге дейін) 8 сағаттық жұмыс күнімен. Сату нәтижелері бойынша ай сайынғы бонустар Мерзімі аяқталғаннан кейін қызметкерге жеңілдіктер: медициналық сақтандыру; санаторий-сауықтыру іс-шараларына/фитнеске ақы төлеу; қызметкерлерді оқыту; тамақтану ақысы; қызметтік автомобильдерді пайдалану мүмкіндігі; қызметкерлерді үздік бизнес идеялар номинациясы бойынша үздік идеялар сыйлықақысы; сыйлықақылар мен жалақыны көтеру жылына 1 рет. Кіші несие талдаушысы Талаптар: Жоғары экономикалық немесе қаржылық білім; Өтінімдерді талдау және жеке тұлғалар үшін несиелік шешім қабылдауда кемінде 1 жыл жұмыс тәжірибесі; Тілдерді білу (ағылшын, қазақ және орыс тілдері) Сауатты жазбаша сөйлеу Міндеттері: төлем қабілеттілігін, несие қабілеттілігін, қаржылық көрсеткіштерін, клиент құжаттарын талдау; берілген қаржы құралын қайта құрылымдау туралы өтінішті кредиттік комитеттің қарауына беру; толық несиелік талдау жүргізу және несие беру туралы шешім қабылдау; барлық туындайтын мәселелер бойынша дилерлік мекемелердегі уәкілетті менеджерлерге және клиенттерге кеңес беру; атқарылған жұмыс туралы тұрақты есептер дайындау; Компания қызметкерлерін оқыту бағдарламаларын дайындауға қатысу, сондай-ақ оқыту нәтижелерін, оқыту жүйесінің тиімділігін бағалауға қатысу; құзыретіне кіретін мәселелер бойынша үшінші тұлғалармен келіссөздерге қатысу; жобаларға қатысты барлық мәселелер бойынша клиенттермен келіссөздер жүргізу; жұмыс электрондық платформасын жаңғыртуға қатысу (e-Stable, Brainy Soft); клиенттерге, соның ішінде дилерлік мекемелерге барлық қажетті құжаттарды қалыптастыру және жіберу; Шарттар: Серіктес компания арқылы ҚР ЕК бойынша Еңбек шартын жасасу арқылы жұмысқа ресми ресімдеу; Сынақ мерзімі - 3 ай; 8 сағаттық жұмыс күнімен икемді жұмыс кестесі бар бес күндік жұмыс аптасы (икемді кесте 7:00-ден 10:00-ға дейін және 16:00-ден 19:00-ге дейін қолданылады). Жалақы – 250 000 теңге (салық пен зейнетақы жарналарына дейін); Қызметкерге сынақ мерзімі өткеннен кейін берілетін жеңілдіктер: медициналық сақтандыру; санаторлық-сауықтыру іс-шараларын/фитнесті төлеу; қызметкерлерді оқыту; тамақтануды төлеу; қызметтік автомобильдерді пайдалану мүмкіндігі; үздік бизнес идеялар үшін қызметкерлерді тағайындау аясында үздік идеялар үшін сыйлықақы беру; сыйақылар және жалақыны көтеру жылына 1 рет; Клиенттермен жұмыс істейтін менеджері Міндеттері: Компанияның клиенттерге сапалы қызмет көрсету бойынша жұмысты ұйымдастыру; Клиенттерге туындаған мәселелер бойынша кеңес беру, клиенттерден түсетін кіріс қоңырауларды өңдеу; Телефонмен сөйлесу кезінде алынған ақпаратты жүйеге енгізу; Жеке деректерді өзгерту туралы клинеттердің сұрауларын қабылдау және өңдеу; Кредиттік берешектің бар/жоқтығы туралы анықтамаларды дайындау үшін клиенттердің өтініштерін қабылдау және өңдеу; Клиенттерден түскен шағымдар мен талаптарды уақтылы шешу. Келіп түскен шағымдар мен шағымдар бойынша жұмыс нәтижелерін клиенттердің назарына жеткізу. Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау. Талаптар: Жоғарғы білім; Қазақ және орыс тілдерінде ауызша және жазбаша еркін сөйлеу; ағылшын тілін білу құпталады. Жазбаша және ауызша сауатты сөйлеу. Шарттар: Серіктес компания арқылы ҚР ЕК бойынша Еңбек шартын жасасу арқылы жұмысқа ресми ресімдеу; Сынақ мерзімі - 3 ай; 8 сағаттық жұмыс күнімен икемді жұмыс кестесі бар бес күндік жұмыс аптасы (икемді кесте 7:00-ден 10:00-ға дейін және 16:00-ден 19:00-ге дейін қолданылады). Жалақы - 260 000 теңге (салық пен зейнетақы жарналарына дейін) + көрсеткіштердің орындалуына байланысты 40-тан 80 мыңға дейін бонустар).; Қызметкерге сынақ мерзімі өткеннен кейін берілетін жеңілдіктер: медициналық сақтандыру; санаторлық-сауықтыру іс-шараларын/фитнесті төлеу; қызметкерлерді оқыту; тамақтануды төлеу; қызметтік автомобильдерді пайдалану мүмкіндігі; үздік бизнес идеялар үшін қызметкерлерді тағайындау аясында үздік идеялар үшін сыйлықақы беру; сыйақылар және жалақыны көтеру жылына 1 рет; Мүмкіндігі шектеулі азаматтарды қарастыра аламыз Қашықтықтан жұмыс жасауды қарастыра аламыз.